من به تو می اندیشم

من به تو می اندیشم 
      به گل سرخی که در دست داریم
      به خدایی
           که هر روز رنگ میبازد
                                 و کودکانی که باورش دارند


من به تو می اندیشم
           به گلهایی که در باغ پژمردند
           به دروغ هراسناک تاریخ
                                    و قهرمانانی که فراموش شدند


من به تو می اندیشم
      به لبهایی که بی بوسه پژمردند
      به آرزوهای گناه در قلب دخترکان
      به سیل نرم هوس در رگهای شرم
                                   و تپش گرم بلوغ در نگاهشان


به تو می اندیشم و به شوق
به تو می ا ندیشم و سکوت
به تو می اندیشم که دوستت دارم
به واژه های تو
                    که از لبان من جاریست
به نگاه من
                    که در چشمان توست


به انتظاری سرد پشت فرسنگها راه
                                                   و لرزش پای زمان در ساعت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد